A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Литвинівський заклад
загальної середньої освіти І-ІІ ступенів
Жашківської міської ради Черкаської області

Учнівський комітет "Школяр"

Дата: 28.01.2019 19:44
Кількість переглядів: 55

УЧНІВСЬКИЙ КОМІТЕТ             
«ШКОЛЯР»

ДЕВІЗ: «В шкільній розкритій книзі
              Сторінок безліч,
               І в ній вписати мусиш
               І ти ім?я своє.
               Вписати не чорнилом,
               А полум’ям душі».

МЕТА: Шкільна родина – це майстерня, де виховують за допомогою духовних багатств народної культури і народних традицій,моральних цінностей,прищеплюють дитині все краще,що накопичене народом,це пошук нового сенсу життя. Ідеалу добра,любові правди,краси.Тут вчаться бути творцями,тут створено умови,щоб кожен міг знайти справу до душі і найвища творчість – розкриття та реалізація кожним учнем своїх потенційних можливостей.Тут вчаться бути щасливими.

ПРАВА І СВОБОДИ ШКОЛЯРІВ.
1.Школярі мають право використовувати навчально-виробничу та культурно-спортивну базу школи.
2.Школярі мають право приймати участь у конференціях,олімпіадах,конкурсах.
3.Кожен має право брати участь у шкільному самоуправлінні.
4.Кожен має право на нормальні умови навчання та праці.
5.Кожен має право на свободу слова,на організацію гуртка,розповсюдження письмової інформації,що не суперечить законодавству або ж моралі.
6.Учні мають право обирати і бути обраними в учнівський комітет.
7.Кожен має право на повагу його честі та гідності.Школярі мають право на дозвілля за межами школи з використанням матеріально-технічної бази школи.
8.Всі учні школи мають рівні права та обов′язки незалежно від віку,статі,релігійних переконань,майнового стану,рівня знань та ін.

ЗАВДАННЯ:
1.Вивчити закони своєї організації,берегти та примножувати її історію.
2.Вивчати історію школи, її традиції.
3.Виховувати віру в себе,в свої можливості,розвивати свої здібності,рости чесними і трудолюбивими.
4.Прагнути стати сильним,сміливим,витривалим.
5.Берегти тепло батьківської оселі,шанувати старшого,піклуватися про молодшого.
6.Вивчати свій родовід.
7.Жити у злагоді з природою,берегти і охороняти її.
8.Жити в мирі з дітьми інших народів.
9.Бути готовим прийти на допомогу кожній людині.
10.Брати участь в операції «Милосердя»
11.Вивчати народну творчість.
12.Вести пошукову роботу.
ОБОВ?ЯЗКИ ШКОЛЯРІВ.
1.Брати участь в роботі гуртків,семінарів,в житті школи.
2.Школяр повинен сумлінно виконувати зауваження вчителів,дотримуватись правил поведінки на уроках,перервах і в громадських місцях.
3.Учні повинні дотримуватись правил внутрішнього розпорядку школи.
4.Кожен повинен поважати дорослих,бути коректними у спілкуванні з ними і з своїми однокласниками.
5.Школяр повинен поважати молодших учнів та допомагати їм.
6.Учні повинні бережливо ставитися до власної школи.
7.Школярі зобов’язані бережно ставитися до навколишнього середовища,брати участь у екологічному десанті.
8.Ніхто не має права на безпідставний пропуск занять.
9.Кожен повинен сумлінно,з користю для школи,використовувати час суспільно-корисної праці.
10.Школярі повинні підтримувати престиж школи,не припускати дій,які можуть довести до його підриву.
11.Всі школярі повинні принести клятву школі.

       Всі учні є членами дитячої організації «Школяр».Дитяча організація «Школяр» має свою символіку:прапор,емблему і пісню.Наш прапор має сім кольорів,які відповідають напрямку роботи класного колективу.Дитяча організація «Школяр» працює за програмою «Сім криниць».
       Казки та легенди нашого краю розповідають,як давала сил та наснаги цілюща кринична вода.Тож хай на нашому шляху до людяності у підмозі стануть сім криниць:криниця пам′яті,криниця доброти,криниця народної мудрості,зелена криниця,криниця – трудівниця,богатирська криниця та криниця радості.
       Зачерпнемо живої води з тих криниць.Відкриємо в собі загальнолюдські цінності,щоб разом з дорослими обновити світ.Нехай сім криниць допоможуть нам згрупуватися в єдиний дружній колектив.
                                     КРИНИЦЯ ПАМ'ЯТІ
Допоможемо дорослим створити книгу пам'яті.Повернемо імена загиблим воїнам.З особливою пошаною будемо ставитися до людей похилого віку,інвалідів і учасників Великої Вітчизняної війни.Оточимо їх теплом і увагою.
     Білий колір – символізує чистоту,правдивість,благородство і милосердя.(9 клас)
                             КРИНИЦЯ – ТРУДІВНИЦЯ
Робота у шкільних майстернях,на уроках художньої праці.Робота пов'язана з оновленням шкільних посібників,шкільного майна.Прибирання робочих місць,шкільних кімнат та шкільного подвір'я.
Оранжевий колір – символізує трудові справи школи.(6 клас)
                        КРИНИЦЯ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ
Разом із дорослими будемо утверджувати проголошену Декларацію про суверенітет України.Ознайомимося із звичаями та обрядами нашого народу.Набиратимемо знань із глибин народної мудрості.
Червоний колір – символізує вивчення історії рідного краю.(3 клас)
                                КРИНИЦЯ ДОБРОТИ
Виявляємо готовність допомогти одиноким престарілим.Оточимо їх увагою.Організуємо благодійні ярмарки та концерти,а отримані гроші перерахуємо дітям-інвалідам,сиротам.
Блакитний колір – символізує милосердя.(8 клас)
                                 ЗЕЛЕНА КРИНИЦЯ
Проведемо екологічні експедиції,включимось в операції «Лелека», «Мурашник», «Джерельце».Озеленимо наші класи та територію школи.
Зелений колір – символізує екологічні справи.(5 клас)
                            БОГАТИРСЬКА КРИНИЦЯ
Прагнемо стати загартованими:ранкова зарядка,заняття в спортивних секціях,туристичному гуртку.Організуємо спортивні змагання,туристичні походи.
Синій колір – символізує туризм,спорт.
                                 ВЕСЕЛА КРИНИЦЯ
Навчимося весело і змістовно відпочивати,проведемо своє дозвілля разом з батьками.Влаштуємо цікаві святкові ранки,конкурси.
Жовтий колір – символізує веселе дозвілля учнів.(1-4 класи)

 Структура сектору навчання:
1.Наукове товариство.
2.Пости взаємодопомоги.
Мета:Організація взаємодопомоги у навчанні,розвиток творчих        здібностей,ініціативи,навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Перелік доручень:1.Організація предметних тижнів,конкурсів.
                              2.Керівництво навчальною діяльністю молодших      школярів.
 Консультанти: 1.Вчителі-предметники.
                         2.Заступник директора з навчальн-виховної роботи.

Структура сектору дисципліни:
1.Патруль «Юні захисники правопорядку».
2.Виїздні засідання по класах.
3.Клуб «Черговий по класах»

МЕТА:1.Забезпечення порядку та чистоти в школі,розвиток у дітей почуття відповідальності.
2.Надання допомоги педагогічному колективу школи у вихованні дисципліни,дотримання учнями правил для учнів.
3.Організація чергування класних колективів по школі,вечорах,оцінювання якості виконання цієї роботи.
4.Призначення відповідальних за дотриманням дисципліни та порядку,відвідування учнями школи.
5.Здійснення контролю за станом поведінки в кожному класі.

ТВОРЧІ СПРАВИ:
1.Чергування по школі.
2.Чергування на вечорах відпочинку.
3.Виїздні засідання по класах.
4.Конференція на тему: «Здоровий спосіб життя», «Попередження шкідливих звичок».
5.Зустрічі з представниками кримінальної міліції,представниками служби у справах неповнолітніх та працівниками соціальної служби для молоді.

КОНСУЛЬТАНТИ:
1.Педагог-організатор.
2.Директор школи.
Структура сектору гігієни та здоров'я.
1.Патруль «Здоровий спосіб життя».
2.Клуб «Юних волонтерів».
3.Спортивні секції.
4.Пост інспекторів «Бережи книгу»
Мета:1.Організація оздоровчо-просвітницької роботи з учнями.
2.Залучення учнів до активної діяльності у сфері спорту,краєзнавства.
3.Організація роботи з профілактики й подолання шкідливих звичок.
4.Рейд-перевірки,бесіди,свята.

ТВОРЧІ СПРАВИ:
1.Учнівська конференція «Ми – за здоровий спосіб життя».
2.Спортивні естафети,змагання.
3.Акція «Світ без СНІДу».
4.Акція «Збережемо книгу».

КОНСУЛЬТАНТИ:
1.Вчитель фізкультури.
2.Керівники спорт секцій.
3.Вчитель ОБЖ.
4.Педагог-організатор.
5.Бібліотекар.

ПЕРЕЛІК ТВОРЧИХ ДОРУЧЕНЬ:
1.Організатор спортивних ігор з молодшими школярами.
2.Відповідальний за спортивні перерви.
3.Організатор просвітницької роботи з пропагування здорового способу життя.
Структури культурно-масового сектору.
1.Товариство «Привітай друга».
2.Клуб юних редакторів.
3.Комісія по організації свят,концертів,вечорів та інших виховних заходів.

МЕТА:
1.Організація і проведення різноманітних конкурсів,вечорів,свят,концертів,виставок художньої творчості.
2.Турбування про естетичне виховання школярів,розвиток їх художніх здібностей.
3.Пропагування норм культурної поведінки,правила етикету.
4.Організація проведення традиційних свят і загальношкільних заходів.
5.Брати участь у художньому оформленні школи.
КОНСУЛЬТАНТИ:
1.Організатор дитячого колективу.
2.Вчитель малювання.
3.Директор школи.
СТРУКТУРА ШЕФСЬКОГО СЕКТОРУ
1.Загін «Милосердя».
2.Патрулі пошуку.
МЕТА:
1.Надання допомоги ветеранам ВВВ,вчителям-пенсіонерам.
2.Організація роботи загону «Милосердя».
3.Організація доброчинних акцій.
4.Співпраця з дитячою організацією «Червона калина».
5.Організація пошукової роботи.
КОНСУЛЬТАНТИ:
1.Педагог-організатор.2.Вчитель історії.



ПРОГРАМА ДІЯЛЬНОСТІ ДИТЯЧОЇ    ОРГАНІЗАЦІЇ
«ЧЕРВОНА КАЛИНА»

Гра розрахована на дітей початкових класів.На початку гри кожен дитячий колектив одержує Маршрутну карту «Червоної калини»,де є міста,ріки,завдання. У ході гри,школярі котрі виконали завдання на кожній станції,роблять помітку на карті.У кінці гри відбувається свято,на якому підводяться підсумки.
         

    ЗАВДАННЯ І МЕТА ГРИ:
1.Навчити дітей діяти в колективі.
2.Створити позитивний емоційний настрій.
3.Розширити знання і навички дітей.
4.Познайомити дітей з історією рідного краю,його традиціями,обрядами,побутом.
                 

     ЗАКОНИ КАЛИНЯТ:
1.Калинята закон доброти і честі знають.Близьких і рідних люблять і поважають.
2.Калинята безліч друзів мають.Їм допомагають з біди виручають.
3.Калинята людей завжди поважають,про повагу до інших не забувають.
4.Калинята традиції поважають,історію України добре вивчають.
5.Калинята часу даремно не гають,талант свій і здібності розкривають.
6.У калинят завжди навчання і труд,спорт і культура поруч ідуть.

                           ДЕВІЗ КАЛИНЯТ:

               МИ ТВОРИМО, МАЙСТРУЄМО,
               БО ВСЕ ЗНАТИ БАЖАЄМО,
               ЦІКАВО БУДЕМ ЖИТЬ,
               НАШИМ КРАЄМ ДОРОЖИТЬ.
               СТАРШИХ БУДЕМ ПОВАЖАТЬ,
               МАЛЮКІВ НЕ ОБРАЖАТЬ,
               ВСІХ ВОЇНІВ ШАНУВАТИ,
               В СВІТІ МИРНО ПРОЖИВАТИ.

МІСТО ЦІКАВИХ ЗУСТРІЧЕЙ
У цьому місті на дітей чекають різноманітні конкурси:
1.КВК.
2.Подорож в країну казок.
3.Свято «Коли ми разом, нам цікаво й весело».

МІСТО ХУДОЖНИКІВ
У цьому місті на школярів чекають:
1.Майстерня олівця.
2.Виставка малюнків.

МІСТО ЗДОРОВ?Я
1.Веселі старти.
2.День здоров′я і чистоти.
3.Бесіди «Якщо хочеш бути здоровим»…

РІКА ПІСЕННА
          Пропливаючи цією рікою, школярі розучують пісні, дізнаються про дитячих композиторів, про українські народні пісні.
Можна провести:
1.Конкурс інсценованої пісні.
2.Свято «Мамина пісня».

МІСТО МАЙСТРІВ
          На цій станції діти знайомляться з різними професіями.Проводяться екскурсії і зустрічі з робітниками різних галузей.
          Діти навчаються самі робити корисні справи.
1.Конкурс «Самі своїми руками».
2.Майстерня Діда Мороза.
3.Виставка робіт.

                                                                       КОЗАЦЬКА ГАЛЯВИНА
           На цій галявині діти дізнаються про минуле своєї Батьківщини – України. Знайомляться з життям козаків. Дізнаються про забуті обряди, традиції і звичаї свого народу.
1.Козацька спартакіада.
2.Свято нашого роду.
3.Конкурс «Козацькі розваги».
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора