A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Литвинівський заклад
загальної середньої освіти І-ІІ ступенів
Жашківської міської ради Черкаської області

03.09.2018 організація харчування

Дата: 16.01.2019 12:31
Кількість переглядів: 55

НАКАЗ

31.08.2018                                                                                                                      № 58

 

 

Про органiзацiю харчування учнів

1 –9 -х класів у 2018/2019  навчальному році та

призначення відповідального за цю роботу

   На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», спільних наказів Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 15.08.2006 №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», програми  Жашківської міської ради «Шкільне харчування» на 2018 - 2020 роки, методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджених наказом Міністерства економіки України від 01.08.2006 №265, та з метою забезпечення учнів раціональним харчуванням, збереження здоров’я дітей, запобігання виникнення захворювання органів травлення

 

НАКА3УЮ:

 

1. Призначити  відповідальним  за організацію харчування учнів у школі заступника директора з навчально-виховної роботи Вініцьку Тетяну Миколаївну.

2. Відповідальній за організацію харчування учнів у школі, заступнику директора з навчально-виховної роботи Вініцькій Т.М..:

2.1. Організувати харчування учнів 1–9 класів та забезпечити дотримання норм харчування згідно з додатками 4,6,7,8 до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 “Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах”.

                                                                                                                                  Термін:  03.09.2018                                     

2.2. Забезпечити з 03.09.2018 харчування учнів згідно з грошовими нормами.

2.3. Продовжити безоплатне харчування учнiв пiльгових категорій (дiти-сироти, дiти, позбавленi батькiвського пiклуванння та дiти із сiмей, якi отримують допомогу вiдповiдно до Закону Украни «Про державну соцiальну допомогу малозабезпеченим сiм’ям», забезпечуються безоплатними обiдами у загальноосвiтнiх навчальних закладах у порядку, визначеному Мiнiстерством освiти i науки Украiни, дітей, батьки яких є учасниками військових дій
у східних регіонах України, загиблими (померлими) під час участі у військових діях в  східних регіонах України або  організації надання допомоги учасникам військових дій  в східних регіонах України  та внутрішньо переміщених з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, які мають відповідні підтверджуючі документи) за бюджетнi кошти.    

                                                                                                                                     Термін: з 03.09.2018  

2.4. Затвердити перелік документації необхідної для правильної та безперебійної роботи їдальні школи у 2018/2019  навчальному роцi.

2.5. Знімати пробу страв за півгодини до видачі їжі  відповідно до переліку страв, наведеному в меню, при цьому визначати фактичний вихід страв, їх температуру, смакові якості, консистенцію, запах,  результати зняття проби вносити до Журналу бракеражу готової продукції.

Щоденно

2.6. Контролювати дотримання технології приготування страв кухарями.

Постійно

2.7. Щодня бути присутньою під час відбору кухарем добових проб кожної страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.    

Постійно

2.8. Розміщувати завірене керівником навчального закладу щоденне меню із зазначенням виходу кожної страви поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку та в інформаційних куточках для батьків.     

Постійно

2.9. Контролювати безпечність та якість продуктів та продовольчої сировини, які надходять до закладу, реєструвати в Журналі бракеражу сирих продуктів відомість про якість продуктів, що швидко псуються.

Постійно

 2.10. Контролювати санітарний стан харчоблоку у навчальних закладах та  своєчасне проходження медичних оглядів працівниками харчоблоку.

Постійно

2.11.Здійснювати контроль з дотриманням учнями правил особистої гігієни та вживання гарячих страв учнями, санітарно-гігієничним станом харчоблоку, дотримання режиму і графіку харчування дітей, чергування педагогічних працівників в шкільній їдальні.

                                                                                                                                           Термін: постiйно

2.12. Разом з кухарем школи розробити і затвердити в районній СЕС двотижневе меню.  

                                                                                                                                          Термін: до 1.09.2018

2.13. Переглянути інструкції з охорони праці для працівників кухні, за потреби – поновити.

                                                                                                                Термін: до 04.09.2018

2.14. Постійно вести записи у журналі здоров’я, слідкувати за веденням документації шкільної їдальні.

2.15.Організувати вільний доступ учнів до питної води під час перебування їх у школі в питному фонтанчику.

                                                                                                                       Термін: протягом навчального року

2.16.  Скласти і затвердити графік видачі їжі

                                                                                                                          До 03.09.2018

3. Призначити відповідальною за облік та надання звітної документації з питань організації харчування за батьківський кошт, безоплатного та пільгового харчування з 03.09.2018  до кінця навчального року організатора дитячого колективу, голову б/к  Дудник О.В.

3.1. Відповідальній за облік безкоштовного харчування учнів надавати звiти щодо харчування учнів за бюджетнi кошти до централiзованої бухгалтерiї управління освіти. 

                                                                                                              Термін: до 02 числа кожного мiсяця

3.2. Проводити оплату за харчування (батьківська плата) в кінці кожного місяця відповідно до табелю відвідування згідно до діючих вимог.

                                                                                                               Термін: до 02 числа кожного мiсяця                                             

4. Кухарю школи Мокрицькій Марії Іванівні:

4.1. Суворо дотримуватись санітарно-гігієнічних умов, термінів зберігання продукції, реалізації готової продукції ( постійно)

4.2. Дотримуватися вимог посадової інструкції.

4.3.Регулярно і  ретельно вести документацію  шкільної їдальні (постійно)

4.4. Слідкувати за якістю продуктів, що надходять і наявність їх сертифікатів якості.

4.5. Суворо дотримуватись діючих норм харчування.

4.6. Постійно контролювати рівень закупівельних цін.

4.7. Дотримуватися порядку зняття і зберігання добових проб

4.8. Щоденно проводити прибитання харчоблоку, двічі на місяць – генеральне прибирання всіх приміщень.

4.9.. Проводити своєчасну і ретельну дезінфекцію їдальні та харчоблоку.

   4.10.Забезпечити відповідальність за зберігання та використання денного запасу продуктів, повноту закладки і вихід страв, якість і своєчасне приготування їжі, дотримання технології приготування, відбір та зберігання добової проби страв, дотримання правил особистої гігієни, санітарний стан харчоблоку.

Постійно

   4.11. Забезпечити відбір добових проб кожної страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня.

Постійно

    4.12. Видавати готові страви тільки після проби медичною сестрою або особою, відповідальною за організацію харчування, та з її дозволу, відповідно до затвердженого графіка видачі їжі з харчоблоку, тільки в посуд із відповідним маркуванням.

Постійно

   Суворо дотримуватися санітарно-гігієнічних та протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування, дотримуючись послідовності виробничого процесу та технології приготування їжі для дітей.

Постійно

4.13. Не допускати на харчоблок сторонніх осіб, персонал без санітарного одягу.

Постійно

4.14. Використовувати тільки за призначенням обладнання, посуд та інвентар харчоблоку.

Постійно

4.15.Забезпечити належне миття кухонної та столової посуди, столів  відповідно до санітарних правил і норм.

Постійно

4.16.Власним підписом засвідчувати у Журналі здоров’я працівників харчоблоку відсутність дисфункції кишечника та гострих респіраторних інфекцій.

Постійно

4.17. Не допускати використання м’яса та яєць водоплаваючої птиці, м’яса, яке не пройшло ветеринарного контролю, м’ясних обрізків, субпродуктів (діафрагми, крові, легенів, нирок, голови тощо, за винятком печінки та язика), свинини жирної, річкової та копченої риби, вершково-рослинних масел та масел з додаванням будь-якої іншої сировини (риби, морепродуктів тощо), низькосортних м’ясних виробів (нижче І сорту), студнів, зельців, фаршмаків, грибів, молока-самоквасу, сметани, фляжного молока та сиру м’якого без термічної обробки, консервів непромислового виготовлення, солодких газованих напоїв, нарізних салатів з майонезом, оцтом, сметаною.

5. Призначити та затвердити  бракеражну комісію у складі:

 - Вініцька Т.М. – голова комісії

- Дудник О.В., Печенюк А.П., Мокрицька М.І. – члени комісії.

6. Комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини:

6.1. Проводити оцінювання якості продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до вимог технічної, якісної  характеристики продуктів харчування.

Постійно

6.2. Приймати продукти харчування та продовольчу сировину лише за наявності супровідних документів, які підтверджують відповідність даної продукції.

                                                                                                                                                           Постійно

6.3. При виявленні недоброякісного будь-якого продукту комісійно складати акт у трьох примірниках та недоброякісну продукцію разом із актом  повертати постачальнику.

6.4. При виявленні нестачі або надлишку одного з видів продуктів надалі приймання продуктів   здійснювати за участю представника постачальника, а також голови профспілкового комітету закладу освіти, з оформленням акту приймання.

                                                                                                                                                               Постійно.

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

     

 

                                                                         Директор закладу_____________ О.П. Чиженко

       З наказом ознайомлені: _________________  Т.М. Вініцька                                                                 

                                            _________________ М.І. Мокрицька

                                            ________________О.В. Дудник


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора