A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Литвинівська гімназія Жашківської міської ради Чекркаської області
Жашківської міської ради Черкаської області

Наказ про організацію інклюзивного навчання у 2023/2024 н.р.

Дата: 01.09.2023 10:22
Кількість переглядів: 41

 

 

Литвинівська гімназія Жашківської міської ради ради

Черкаської області

(Литвинівська гімназія)

                                                                                                 Код ЄДРПОУ 26323901

 

НАКАЗ

01.09.2023                                                Литвинівка                                                 №  65/од

 

Про організацію інклюзивного навчання

та створення психолого-педагогічної команди

супроводу дитини з особливими освітніми потребами

 

     На виконання рішення педагогічної ради  гімназії  (протокол № 7 від 30.08.2023 року), відповідно до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 року №872, враховуючи інструктивно-методичний лист Міністерства освіти і науки молоді та спорту України «Організація інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» від

18.05.2012 року № 1/9-384,  наказу Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»

та з метою реалізації права дитини з особливими освітніми потребами на освіту, її соціалізації та інтеграції в суспільство,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Організувати інклюзивне навчання з учнем  3 класу Ніколенком Петром Івановичем (висновок про комплексну психолог педагогічну оцінку розвитку №ІРЦ-85755/2021/270230) з 01.09.2023

2. Створити команду психолого-педагогічного супроводу для дитини з особливими освітніми потребами, яка здобуває освіту в умовах інклюзивного навчання у такому складі:

           Вініцька Т.М. - заступник директора з навчально-виховної роботи.

           Станецька В.П. -  класовод.

           Величко О.І. – вчитель музичного мистецтва

           Мельник І.І. – вчитель англійської мови

           Слободяний Я.Ю. – вчитель інформатики

           _____________ _______ (за згодою) - практичний психолог (ІРЦ).

3. Команді супроводу діяти згідно з такими принципами:

- повага до індивідуальних особливостей дитини з ООП;

- дотримання інтересів дитини з OOH, недопущення дискримінації та порушення її прав;

- командний підхід;

- активна співпраця з батьками дитини з ООП, залучення їх до освітнього

- процесу та розробки IПP;

- конфіденційність та дотримання етичних принципів;

- міжвідомча співпраця.

4. Команда супроводу виконує наступні завдання:

- збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання ІПP;

- визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, що можуть бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, та забезпечення надання цих послуг;

- розроблення ІПР для дитини з ООП та моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини;

- надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання;

- створення належних умов для інтеграції дитини з ООП в освітнє середовище;

- проведення консультативної роботи з батьками дитини з ООП щодо особливостей її розвитку, навчання та виховання;

5. Розподілити основні функції між учасниками Команди супроводу таким чином:

5.1.Вініцька Т.М. - заступник директора з навчально-виховної роботи:

- формування складу Команди супроводу;

- призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;

- організація роботи Команди супроводу;

- контроль за виконанням висновку ІРЦ;

- залучення фахівців (в тому числі фахівців ІРЦ) для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дитині  з ООП;

- контроль за виконанням завдань учасниками Команди супроводу своїх функцій;

-розроблення спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуального навчального плану дитини з ООП;

-залучення батьків дитини(законного представника Мельник І.І.) з ООП до розроблення і погодження ІПР;

   - оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;

- моніторинг виконання ІПР.

5.2. Вчитель початкових класів Станецька В.П., вчителі-предметники (згідно з тижневим навантаженням):

- забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПP;

-підготовка інформації для учасників засідання Команди супроводу про особливості навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП, її сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною навчальної програми/освітнього плану;

- участь у підготовці індивідуального навчального плану дитини з ООП;

- розробка індивідуальної навчальної програми в закладі загальної середньої освіти та індивідуального освітнього плану в закладі дошкільної освіти;

- визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня Досягнення кінцевих цілей навчання; передбачених ІПP;

- створення належного мікроклімату в колективі;

- надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної програми/освітнього плану дитиною з ООП.

- соціалізація дитини з ООП, адаптація її у новому колективі;

- захист прав дитини з ООП, за відповідним дорученням представлення її інтересів у відповідних органах та службах.

-спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;

5.3. Батьки дитини з ООП (законний представник Мельник І.І.):

- доведення інформації про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх завдань);

- прийняття участі у роботі Команди супроводу, в тому числі залучення до складання ІПP;

- створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини.

6. Призначити керівником Команди супроводу дитини з ООП заступника директора з навчально-виховної роботи Вініцьку Т.М., покласти на неї відповідальність за виконання покладених на Команду завдань та розподіл функцій між її учасниками, організацію діяльності відповідно до  Положення про психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 609.

7. Затвердити такий порядок роботи Команди супроводу, який здійснюється в межах основного робочого часу працівників:

- проведення засідання її учасників, яке проводиться не менше трьох разів протягом. навчального року.

- скликання (за потреби) позачергових засідань.

- прийняття рішення засідань Команди супроводу приймаються за результатами колегіального обговорення інформації кожного її учасника відкритим голосуванням (за умови присутності на засіданні не менше 2/3 від загального складу).

- оформлення протоколом рішень засідань Команди супроводу, який веде секретар засідання. Протокол засідання підписується головою, секретарем та всіма учасниками засідання.

8. Секретарем  Команди супроводу призначити Станецьку В.П.

9. Станецькій В.П. організувати надання корекційно-розвиткових послуг дитині з особливими освітніми потребами відповідно до висновку ІРЦ, індивідуальної програми, результатів понятого-педагогічного вивчення дитини ( Команда супроводу складає індивідуальну програму розвитку дитини з ООП впродовж 2-х тижнів з моменту початку освітнього процесу та ІПР погоджувати з батьками і подавати на затвердження директору).

10. Команді супроводу переглядати ІПР з метою її коригування та визначення прогресу розвитку дитини у закладі загальної середньої освіти двічі на рік (у разі потреби  частіше).

11. Відповідно до особливостей розвитку дитини з ООП Команді супроводу розробляти індивідуальний навчальний план та індивідуальну навчальну програму.

12. Надавати психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги шляхом проведення індивідуальних і групових занять.

13. У разі виникнення труднощів у реалізації ІПР, Команді супроводу звертатися до фахівців ІРЦ щодо надання методичної допомоги.

14. Команді супроводу формувати та узгоджувати з батьками (законним представником ) розклад корекційно-розвиткових занять дитини з ООП.

15. Директору гімназії (за потреби) укладати угоди про співпрацю зі спеціальними ЗНЗ щодо залучення фахівців для реалізації корекційно-розвиткової складової.

16. Здійснити комплексний аналіз результатів корекційної роботи з учнем  з ООП за навчальний рік(один раз на семестр).

17. На  основі Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти» затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 609 створити Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в гімназії.

18. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

                                  Директор ________  Олена ЧИЖЕНКО

 

З наказом ознайомлені:

                   Тетяна ВІНІЦЬКА

                   Валентина СТАНЕЦЬКА

                   Оксана ВЕЛИЧКО

                   Інна МЕЛЬНИК

                   Яна СЛОБОДЯНИК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора